C3 Saint James limited edition gebaseerd op de Feel-uitvoering

2019 markeert het begin van een menselijk avontuur en een prachtige ontmoeting gebaseerd op gemeenschappelijke waarden. Het begin van een ontmoeting tussen Citroën en Saint James: twee welbekende en eeuwenoude merken met een sterke focus op erfgoed. De ontmoeting tussen de twee merken resulteerde in eerste instantie in een unieke uitvoering van de Citroën C3 voor de Japanse markt, geproduceerd in een oplage van slechts 350 stuks.

Al sinds de eerste ontmoeting is er een hechte band ontstaan tussen Citroën en Saint James. Het modemerk ontstond in 1889 in de kustplaats Saint James. De link met de zee is duidelijk terug te zien in de collectie, aangezien het merk zich sterk focust op een ‘casual chique’ maritieme stijl. Het assortiment bestaat uit traditionele marinière matrozenjassen tot reeferjacks, broeken en overhemden. Comfort en hoogwaardige kwaliteit staan hoog in het vaandel, precies zoals bij Citroën ook al meer dan honderd jaar het geval is.

In navolging van het succes van de eerste samenwerking in Japan hebben Citroën en Saint James een speciale uitvoering van de C3 ontwikkeld voor de internationale markt. De nieuwe C3 Saint James limited edition wordt geleverd in Frankrijk (inclusief Franse overzeese departementen en territoria), het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Nederland en Japan.